tiistai 9. heinäkuuta 2013

5 yötä

Vielä 5 päivää jäljellä täällä. Aamulla halusin nukkua vaan pitkään ja sitten noustuani tuolta omasta makuupussi-sänky viritelmästä lähdin ottaan vähän aurinkoo ja niin siinä taas kävi että siihen mä sitten nukahdin vaikka juuri olin nukkunut monen tunnin yöunet! Tunnin siinä mä taisin nukkua mahalteni ja ikävä kyllä ja yllätys yllätys selkä palo, fuck. 



Loputa muhun iski turhautunu olo, kun en ollu saanu koko päivän aikana tehtyä yhtään mitään järkevää. Onneks kaveri suostu sitten lainaan mulle pyöräänsä ja pääsin käymään kylällä kaupassa. Kauppaan on siis noin 7 kilometrin matka ja tie on pelkkää ylä ja ala-mäkeä (niinkuin tää elämä), joten suunnittelemani juoksulenkki jäi sitten vain ajatukseksi. 

Ilta on ollut kaunis, niinkuin tämä päiväkin ja jos en ole vielä sanonut niin täällä on hienoin auringonlasku minkä oon koskaan nähnyt ja tuossa kuvaa siitä, joka ei anna oikeutta yhtään sille kauneudelle!
Illan olenkin katsonut sitten leffaa, tarkoitus oli ensiksi katosa Elokuu, mutta luovutin jo heti alussa, vaikutti niin tylsältä... Mutta loppujen lopuksi päädyin myöskin kotimaiseen elokuvaan eli 8 päivää ensi-iltaan, ihan hyvä elokuva, pidin tosi paljon:)

Huomiseen !
♥ Jessi




4 kommenttia:

  1. Ihana banneri ja kivoja kuvia!



    etutukkatytto.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. onks toi joku uima-allas vai mikä toi sun uintipaikka on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on vaan mun kesämesta Jämijärvellä missä oon töissä, yleinen paikka joten ei oma !:)

      Poista